CRISIS: Equestria Audio Play News!

Nie tak dawno pisałem tutaj, że grupa Bogyle Bronies przeprowadza casting do ich projektu mającego na celu stworzenie profesjonalnego "audiobooka" C:E. Casting jest zakończony (choć jest jeszcze kilka wolnych ról drugoplanowych, z tego co wiem), dlatego też chciałem wam zaprezentować drobny zwiastun głosów części bohaterów. Specjalnie nie umieszczam linka do całości, ze względu na spoilery, jakie się tam znajdują. Z tego samego powodu nie ma tu np. kwestii żadnej z Main Six.

Linijki się powtarzają, ponieważ każda z dubbingujących osób miała nagrać po trzy podejścia.

Lord Silvertongue - TCD - jeden z moich ulubionych. Silver brzmi po prostu dokładnie tak, jak go sobie wyobrażałem.

Briarthorn - Rellikai - ja wiem, że kochacie tą postać :]

Curacao - Celery - francusko i niezrozumiale. Idéalement.

Shadowstep - Bryce - brzmi jak psychopatyczny skrytobójca? Bo mi się wydaje, że tak.

Red Velvet - Heather - a na koniec totalna miazga. To jest w moim mniemaniu bardziej niż doskonałe, zwłaszcza pierwsza kwestia, czyli randka z Jetstreamem ;)

Lockwood - KJ - bonus!